Výber jazyka
- sk
- en
- de
Obsah
Spoločnosť AVE žiada obyvateľov, aby pri reklamáciách postupovali nasledovne
•Reklamácie sa posielajú v písomnej forme do 24hod (resp. po víkende)
•Nevynesenú nádobu alebo vrece je potrebné nechať vonku do doby, kým ich vyvezú (48hod. počas pracovných dní)
•Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, odvezú poškodenú nádobu a nahradia novou
•Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná, menia čo najskôr, taktiež odvezú starú nádobu, ak sa tam nachádza.
V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, kedže k pochybeniu nedošlo na strane spoločnosti AVE.
Posledná aktualizácia: 16. 3. 2023 13:25