#
#
#
#
#
#
A picture

Navigácia

Výber jazyka

Odoslať stránku e-mailom

Obsah

Spoločnosť AVE žiada obyvateľov, aby pri reklamáciách postupovali nasledovne

Typ: ostatné
Spoločnosť AVE žiada obyvateľov, aby pri reklamáciách postupovali nasledovne 2 Bližšie informácie v texte

•Reklamácie sa posielajú v písomnej forme do 24hod (resp. po víkende)

•Nevynesenú nádobu alebo vrece je potrebné nechať vonku do doby, kým ich vyvezú (48hod. počas pracovných dní)

•Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, odvezú poškodenú nádobu a nahradia novou

•Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná, menia čo najskôr, taktiež odvezú starú nádobu, ak sa tam nachádza.

 

V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, kedže k pochybeniu nedošlo na strane spoločnosti AVE.


Vytvorené: 16. 3. 2023
Posledná aktualizácia: 16. 3. 2023 13:25
Autor: