#
#
#
#
#
#
A picture

Navigácia

Výber jazyka

Odoslať stránku e-mailom

Obsah

Reklamácia nevyvezenej nádoby na komunálny odpad a BIO odpad

- Nevyvezenú nádobu je potrebné nahlásiť písomne do 24 hodín pracovníkovi OÚ na zajackova@obeczalesie.sk alebo priamo na spoločnosť AVE reklamaciesc@avesk.sk a do kópie uviesť mail pracovníka OÚ

Písomná reklamácia musí obsahovať:

- meno a priezvisko poplatníka 

- telefonický kontakt poplatníka (pre oznam o vybavení reklamácie) 

- adresu umiestnenia nádoby, objem nádoby, interval vývozu (týždenný / dvojtýždenný / mesačný - uvedené na nálepke)

- Dátum a čas vyloženia nádoby

- popis poškodenia nádoby + fotografia 

 

Reklamácia poškodenej nádoby

- Reklamáciu je potrebné oznámiť do 24 hodín pracovníkovi OÚ na zajackova@obeczalesie.sk alebo priamo na  spoločnosť AVE  reklamaciesc@avesk.sk a do kópie uviesť mail pracovníka OÚ

- K reklamácii prosím vyplniť reklamačný protokol, priložiť fotodokumentáciu poškodenia nádoby a uviesť telefonický kontakt

reklamačný protokol NOVÝ.pdf (126.04 kB)