Výber jazyka
- sk
- en
- de
Obsah
Reklamácia nevyvezenej nádoby na komunálny odpad a BIO odpad
- Nevyvezenú nádobu je potrebné nahlásiť písomne do 24 hodín pracovníkovi OÚ na zajackova@obeczalesie.sk alebo priamo na spoločnosť AVE reklamaciesc@avesk.sk a do kópie uviesť mail pracovníka OÚ
Písomná reklamácia musí obsahovať:
- meno a priezvisko poplatníka
- telefonický kontakt poplatníka (pre oznam o vybavení reklamácie)
- adresu umiestnenia nádoby, objem nádoby, interval vývozu (týždenný / dvojtýždenný / mesačný - uvedené na nálepke)
- Dátum a čas vyloženia nádoby
- popis poškodenia nádoby + fotografia
Reklamácia poškodenej nádoby
- Reklamáciu je potrebné oznámiť do 24 hodín pracovníkovi OÚ na zajackova@obeczalesie.sk alebo priamo na spoločnosť AVE reklamaciesc@avesk.sk a do kópie uviesť mail pracovníka OÚ
- K reklamácii prosím vyplniť reklamačný protokol, priložiť fotodokumentáciu poškodenia nádoby a uviesť telefonický kontakt